moher z Dublina moher z Dublina
861
BLOG

Dr Andrzej Duda REWELACJA !

moher z Dublina moher z Dublina Polityka Obserwuj notkę 18
Myślałem ,że już nic nie jest wstanie  mnie zaskoczyć ,ale to co zrobił dr A. Duda przeszło moje najśmielsze oczekiwania .
 
Puenta to ten komentarz z onetu:
 
 
 

~Demokratus : Mam dobrą pracę, w moim regionie prawdę mówiąc jedną z lepszych. Nie mam problemów z pieniędzmi, starcza mi na wszystko. Zawsze uważałem, że to co robi obecna władza jest dla mnie dobre. Wierzyłem, że to ich działania powodują, że żyje mi się coraz lepiej. Było więc dla mnie jsne na kogo głosować. Ostatnie wydarzenia w Polsce nie tworzą atmosfery spokoju a tymbardziej działania władzy. Jestem pragmatykiem, poza tym lubię analizować czynniki i mieć szerokie spojrzenie na całość. Właśnie dla tego obejrzałem całe wystąpienie Pana Andrzeja Dudy. Mimo moich obaw było to przemówienie człowieka doskonale wiedzącego co mówi i czego chce dokonać. Odniosłem wrażenie, że oglądam wystąpienie dobrego amerykańskiego kandydata na prezydenta. Mimo moich sympatii politycznych byłem pod ogromnym wrażeniem. Właściwie kontrast jaki zaproponował Pan Andrzej Duda do Bronisława Komorowskiego jest czymś ogromnym, czymś co znokautuje obecnego prezydenta i zostawi daleko w tyle wszystkich pozostałych kandydatów. Jako dotychczasowy zwolennik lini politycznej obecnej partii rządzącej z całą stanowczością i odpowiedzialnością polecam i zachęcam do obejrzenia wystąpienia Pana Andrzeja Dudy choćby tylko po to by uzmysłowić sobie jakiego mamy dziś prezydenta i jaką świerzość da nam Pan Andrzej Duda. zwiń

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka